Ten produkt jest niedostępny. Zobacz aktualne kolekcje La Rochere i Jellycat
WMF Electro Czajnik 1, 6l, Lono
towar niedostępny
Opis
WMF Electro Czajnik 1, 6l, Lono
- czajnik o pojemności 1,6 l,
- wykonany z najwyższej jakości materiałów: odpornej na porysowanie i odbicia palców stali nierdzewnej Cromargan oraz tworzywa sztucznego,
- podstawka z kablem zapewniająca ustawienie na niej czajnika w dowolnej pozycji,
- wyposażony w ergonomiczny uchwyt oraz pokrywkę otwieraną po naciśnięciu,
- posiada wskaźnik poziomu wody,
- bezpieczny w użyciu: nienagrzewające się ścianki oraz wbudowany czujnik automatycznie blokujący pokrywkę przed otwarciem podczas gotowania wody,
- przy dzióbku wyjmowany filtr zatrzymujący osady,
- świetny pomysł na prezent na różne okazje,
- pobór energii: 220–240 V , 50-60 Hz, 2000-2400 W.
Wymiary: 25x17,7x30,8 cm (opakowanie)
Pojemność: 1,6 l
Kolor: czarny, srebrny
Materiał: stal nierdzewna Cromargan, tworzywo sztuczne
Kolekcja: Lono
O marce WMF
Historia marki WMF to ponad 160 lat tradycji. Obecnie marka WMF jest światowym liderem w dziedzinie naczyń kuchennych: od lat wyznacza trendy i wprowadza innowacje, które spotykają się z uznaniem konsumentów. WMF to przede wszystkim produkty wysokiej jakości, funkcjonalne i piękne.
Historia marki WMF sięga 1853 roku, kiedy to właściciel młyna Daniel Straub wraz z braćmi Schweizer zapoczątkował firmę Straub&Schweizer w Seislingen w Niemczech. Zaledwie kilka lat później, w 1862 roku, otrzymała ona nagrodę na światowej wystawie w Londynie za swoje posrebrzane naczynia i zastawę stołową. W 1880 roku połączyła się z fabryką obróbki metali Ritter&Co, co dało początek marce Württembergische Metallwarenfabrik (WMF).
Z produktami marki WMF u Twojego boku czynności, takie jak przygotowywanie, gotowanie, jedzenie i picie staną się prawdziwą kulinarną atrakcją. Produkty będą Ci towarzyszyć już na etapie komponowania składników i ich krojenia wysokiej jakości nożami, poprzez gotowanie oraz smażenie z użyciem innowacyjnych garnków, i patelni, aż do jedzenia odpowiednimi sztućcami, a także picia z eleganckich kieliszków, szklanek oraz delikatnych filiżanek. WMF każdy z tych etapów zamienia w wyjątkowy od 1853 roku.
Poniżej film prezentujący markę:
Galeria produktu